sobota, 4 stycznia 2014

One Shot świąteczny cz.1 + informacja

Hejka :D
Informacja :
Kochani coraz częściej widzę że komentujecie ze swoich kont, jeżeli blog wam się podoba dodawajcie się do obserwatorów ! nasz blog ma prawie 5/6 tygodni ...

Oki teraz one shot :

Dawno dawno temu ... a może nie tak dawno ... przed świętami ...

- Facu ! nie nie nie ! choinka idzie tu !
- Zdecyduj się Cande ! - odkrzyknął Facundo
- STOP ! teraz jest OK. - odpowiedziała dziewczyna
- Super !
- Taaak, teraz jest idealnie ! jesteś kochany ! - Powiedziała Cande i pocałowała Facu delikatnie w usta.

Tydzień przedtem ...

- ochhhhh Facu.... to będą pierwsze święta, które spędzimy razem :D
- Tak :) - nagle Facundo zagapił się
- Uważaj !! - krzyknęła Cande gdy zobaczyła, ze mleko na kakao kipi.
- o ..... matkooo, ....  o .... kurde !!!  - krzyczał Chłopak i równocześnie dmuchał na mleko.
- Facu !! ty niezdarooo ! - zaczęła krzyczeć Candelaria.
- sama jesteś niezdaraaaa !!!!
- przestaaaaaań !! prosze ! - krzyczała na cały głos Cande
- wiesz co ? mam ciebie już dość !!! - coraz bardziej Facu się rozkręcał i podnosił ton - a wiesz co jest najgorsze ? że cię uważałem za przyjaciółkę !
- przestań ! mówię przestań !! - i nagle zdarzyło się coś co odmieniło ich życie ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I jak ?
to dopiero 1 cz. przepraszam że trochę krótka ale chcę was zaskoczyć :D
następna część niedługo :)

- Yacker

6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa 2 części
    Może zgłoś go na konkurs u Roxanny
    Pisz pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się ciebie boję co im zrobisz:( . tsa jestem dziwna . Ludzie o co wy się kłócicie o MLEKO NA KAKAO. pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wiem co się stało ! Pocałowali się ! zgadłam ? oby xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah ;)
    O kakao koniec przyjaźni?
    Fajne - czekam na dal

    OdpowiedzUsuń
  5. Super One shot ;)

    OdpowiedzUsuń