sobota, 26 kwietnia 2014

Rozdział 6 " Nadzieja umiera ostatnia "

- Nie przeszkadzam ? - wyrwał ją głos swojego przyjaciela Pablo.
- Nie, wiesz tak myślałam ... - nagle urwała, pomyślała że już za dużo powiedziała.
- Śmiało mów - zachęcał chłopak.
- ( ... ) Wiesz chyba podoba mi się Facundo, ( ... ) ale nikomu nie mów !! - krzyknęła zdenerwowana.
- Spokojnie, nie powiem.
- Dzięki jestem jeszcze nie pewna swoich uczuć ...
- Opowiedz mi wszystko.
Dziewczyna zgodziła się. Zaczęła opowiadać o uczuciu jakie ją ogarnia gdy jest blisko, o motylkach w brzuchu kiedy ją przytula. Jej przyjaciel zrozumiał, całe szczęście.
- Mam tak samo z Martiną - powiedział z wielkim trudem, czując gulę w gardle.
- Czyli się w niej zakochałeś ? - zapytała z wielką nadzieją, bo jak powiadają nadzieja umiera ostatnia.
- ( ... )
Nagle zza rogu wyszedł ...

~*~

Taki króciutki rozdział ;D
Podoba się ?
Chcem mnóstwo komków !!!!
I jeszcze krótka zapowiedź :

Co powie Pablo, przyzna się ?
Kto wyszedł zza rogu ?
Dziewczyna powie o swoim uczuciu Facudo ?

Yacker.

4 komentarze:

  1. Przyzna się. Myślę, że Facu wyjdzie zza rogu, a Cande nic mu nie powie. Super czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pablo się przyzna, zza rogu wyjdzie Martina. Cande nic nie powie Facu (na razie)
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Pablo niech się przyzna xD
    Cande może niech porozmawia z Facu ale i tak to on piwinien zrobić pierwszy krok. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Pablo się przyzna
    wyjdzie Facu albo Tini
    Cande może kiedyś powie

    OdpowiedzUsuń