niedziela, 27 kwietnia 2014

Rozdział 7 " Dziecko "

Nagle zza rogu wyszedł ... Facundo.
- O Cande wreście cię znalazłem, pomożesz mi skomponować piosenkę ?
( ... )
- Jasne, pa Pablito jutro mi odpowiesz !
- No dobra, pa.
Gdy przyjaciele już się oddalili się wystarczająco od jeszcze siedzącego na ławce Pabla, chłopak zapytał
- Co ci ma odpowiedzieć ?
- Na moje pytanie
- A ... - zaczął ale Cande szybko mu przerwała.
- To tajemnica.
- Acha ... - powiedział i spojrzał na nią dziwnie.
Po tym krótkim ale zastawiającym  dialogu doszli do szkoły. Weszli do sali Angie, a Facu od razu zasiadł przed komputerem. Minęło jakieś pół godziny i Cande się odezwała zdenerwowana.
- Facuuu ja sie nudzęę
- Yhy - mrukną pod nosem , a dziewczyna o czymś pomyślała, i zdecydowała się o tym powiedzieć przyjacielowi.
- Wiesz ... mam ... dziecko ...

~*~

Siemankoooo !
Nowy rozdział taki krotki :)
Ciekawy koniec nie ?
Niedlugo ciąg dalszy ... i zapowiedź :

Czy Candelaria naprawdę ma dziecko ?
Co odpowie jej Facundo ?
To wszystko w następnym rozdziale :)


Yacker.

2 komentarze:

  1. Nie. Coś w stylu:Co!? Jak to!? Rozdział super! Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 wkręca go :D
    2. nie uwierzy
    genialny rozdzialik czekam na next

    OdpowiedzUsuń