poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Rozdział 10 " Urodziny, głupawka i przesłuchanie " + Ask :)

Nagle ktoś napisał do niej SMS...
- To Tini - oznajmiła przyjacielowi uśmiechnięta - dzisiaj są urodziny Mers ! - powiedziała i zrobiła wystraszona minę - Całkiem zapomniałam ! Jestem brzydką przyjaciółką ! Zła Cande, oj zła !!
Chłopak spojrzał na nią z rozbawieniem i zaskoczeniem.
- No co !? - syknęła wściekle.
Candelaria zamiast odpowiedzi dostała wybuch śmiechu. Trochę zawstydzona wysłała Martinie SMS.
" Robimy imprezę niespodziankę ? "
Dziewczyna długo nie musiała czekać na odpowiedź. Przyjaciółka napisała jej, że spotkają się i coś wymyślą po przesłuchaniu z tańca, o którym Cande jak zwykle zapomniała.
- Przesłuchanie ! - krzyknęła przerażona gdy odczytała wiadomość - ZAPOMNIAŁAM !!
- No to się zbieraj ! - rzekł rozbawiony już do łez Facu.
Molfese jak strzała wybiegła z domu. Chłopak ledwo nadążał za kumpelką. Gdy wreszcie stanęli Candelaria rzuciła mu tylko krótkie "pa" i wbiegła do szatni. Wyjęła z plecaka luźną białą koszulkę, sportowe spodnie i kremowe convers'y. Szybko się ubrała i poszła do sali.











- Cześć Greg - powiedziała z chytrym uśmieszkiem.
- Witaj - odpowiedział z grymasem i przewrócił oczami.
" Co za odważna dziewczyna, przecież wszyscy się boją powiedzieć mi cześć ! " - pomyślał.
- Zaczynaj !
- Tak jest ! - krzyknęła i wytknęła mu język. A Gregorio spojrzał na nią z zaskoczeniem, ale szybko się popamiętał i przybrał poważną twarz.
Dziewczyna ułożyła się na pozycje i gdy tylko muzyka rozniosła się po sali ona stawiała pierwsze kroki...

~*~

Następny rozdział za 5 komentarzy :)
HA !!! Napisałam, zadowoleni ? No ja mam nadzieję :P
Założyłam ask'a więc sobie możecie mnie popytać xD
Mój ask'uś

5 komentarzy:

  1. świetny rozdzial :) Ja tez się śmiałam jak Facu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dawaj next bo mnie az glupawka bierze! swietny blog!
    Mechi

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj nexta. Ach nasza zapominalska Cande. Super rozdzilik

    OdpowiedzUsuń
  4. Już 5 dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń