sobota, 27 września 2014

Koniec.

Kochani ! Tu znowu ja ;) Zmieniłam nazwę i teraz jestem Naćpana Żelkami ale nie o tym chciałam wam powiedzieć, chodzi o to że ja już chyba zakończę tego bloga... bardzo mi przykro ale nie mam już na niego weny. Jak wiecie mam nowego bloga z moją przyjaciółką i możecie tam zaglądać, ale jeżeli chodzi o tego bloga to... to już koniec.  Na początku jeszcze chciałam skrócić tą historię i szybko ją zakończyć, ale mi się nie udało, przykro mi. Jestem zmuszona powiedzieć Koniec z tym blogiem, jeszcze raz bardzo przepraszam ;( Postanowiłam też założyć własnego bloga o Raurze, ponieważ jestem ich wielką fanką tak samo jak R5, po prostu ich uwielbiam, ich głupota na mnie przeszła. Jeżeli chcecie poznać moją historię o tych nastolatkach zapraszam ;) Podam wam później linka. I chciałam jeszcze na koniec powiedzieć, że wspaniale mi się z wami pracowało, byliście kochani pisząc komentarze do tych wypocin. Robiłam i nadal robię to co kocham, nigdy was nie zapomnę.

Ostatni raz...
Yacker....



NIE UMARŁA, ŻYJE NADAL TYLKO MA INNEGO BLOGA...

5 komentarzy:

  1. Nie no proszę kocham twojego Bloga ! Ale jeśli nie masz weny to rozumiem :/ Bardzo mi przykro. Daj mi link do nowego bloga :) Będę tęsknic ! Ale przemyśl to proszę :* Pozdrawiam Naćpaną Żelkami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nacpana zelkami jezeli ktos usuwa mojego ukochanego bloga staje sie nie mila!!!!!! Widze ze chcesz bym byla nie mila!!!! Nie usuwaj bloga jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nie usunę ;) spokojnie. Ja po prostu już nie będę tu pisać. Nie mam już na niego pomysłów, a poza tym oprócz was nikt nie pisze komentarzy to smutnee ;(

      Usuń
    2. Nie! Bo ja Anomim a chce wiedziec dalej co sie stalo facu zeskoczyk i przezyl czy rabnal w glebe? Co mam zrobic bys pisala dale o..... Moze dam ci numer macka musiala? Tak mam takie znajomosci a moze kogo z violi autograf znam kogo trzeba!
      Prosze nie usuwaj!!!!!
      Anonimek!<3XD

      Usuń
  3. Nie kończ ! :O kocham tw opowiadania

    OdpowiedzUsuń