wtorek, 2 września 2014

YAY ! Rozdział 12 " Pytania i Wyznanie "

Wreszcie napisałam rozdział, co wy na to ? Dobra nie będę przedłużać ;)

~*~
Gambande włączył muzykę i zabawa zaczęła się rozkręcać. Po chwili Cande podeszła do Pabla.
- Hejka Pablito ! - próbowała przekrzyczeć głośną melodię - możemy porozmawiać ?!
- Hejoo, jasne ! - odpowiedział wesoły.
Przyjaciele wyszli na taras, a tam dziewczyna zapytała się o wczorajsze pytanie. Espinoza zrezygnowany odpowiedział
- Tak, zakochałem się w niej - spojrzał na zachodzące słońce - ale nie wiem co ona do mnie czuje.
Dziewczyna pokiwała głową i wstała z ławki
- Ja idę bo będą nas szukać - powiedziała uśmiechnięta.
- Ja jeszcze chwilę tu posiedzę - odpowiedział obojętnym głosem.
Molfese wzruszyła  ramionami i poszła do środka. A tam zobaczyła stół zastawiony alkoholem, szybko podeszła do niego i wlała do szklanki pepsi. Do dziewczyny podszedł Facundo.
- Pijesz ? - zapytał lekko podpity.
- Hmm, nie - odparła i zmarszczyła brwi. - A dlaczego TY pijesz ? - szczególnie podkreśliła słowo " TY "
- Jest z czego nie ?! - krzyknął chłopak.
Do przyjaciół podeszła rozweselona Stoessel.
- Hejka - powiedziała na wstępie, do szklanki wlała sobie przygotowanego drinka. Candelaria widząc to zabrała jej napój - Ejjj !! czemu mi zabrałaś ?!
- Jesteś nie pełnoletnia - odpowiedziała spokojnie. Martina zmrużyła tylko oczy i wzruszyła ramionami.
- Facu możemy pogadać w cztery oczy ? - Tini popatrzyła pytającym wzrokiem na kolegę.
- Ta jasne - zgodził się.
Molfese popatrzyła zdziwionym wzrokiem po przyjaciołach. A gdy tylko dwójka się oddaliła wzięła łyka drinka.
- Więc o czym chciałaś pogadać ? - spytał Gambande.
- O tobie i Cande - powiedziała uśmiechnięta brunetka.
- Cooo ? - zapytał speszony.
- Czy jest coś między wami ?
- Nieee, takk, nie wiem - smutny zakrył dłońmi twarz i usiadł na podłodze.
- Rozumiem - Martina położyła rękę na ramieniu przyjaciela - Mogę powiedzieć ci coś w tajemnicy ?
- Jasne - odpowiedział spoglądając na dziewczynę, następnie zapatrzył się w gwiazdy.
- Ja... chyba zakochałam się w Pablo - zawstydzona usiadła obok kolegi.
- Naprawdę ? - zapytał zszokowany patrząc na Stoessel.
- Ym, chyba tak.
Po chwili usłyszeli...

~*~

 Dobra to na tyle papa.
A ! Rozdziały będę dodawała prawdopodobnie kilka razy dziennie.
Yacker.

1 komentarz:

  1. Kilka razydinnie? Supcio. Geialny rozdział. Tini zakochana w Pablo. Czekam naq następny

    OdpowiedzUsuń